یزدفردا :فرماندار یزد در بازدید از پایگاههای جاده ای هلال احمر یزد :استان یزد آمادگی کامل در امر امداد رسانی به مسافرین را دارد


به گزارش یزدفردا : عزیزالله سیفی فرمانداریزد از پایگاههای جاده ای هلال احمر شهرستان یزد بازدید کرد و از نزدیک با نحوه ی عملکرد آنان آشنا شد.


عزیزالله سیفی با اشاره به پایان تعطیلات تابستان و حجم گسترده مسافرین ورودی و خروجی به مرکز استان گفت :بحمدالله در بخش امداد و نجات در مقابل حوادث، پایگاههای جاده ای هلال احمر در سطح شهرستان و استان آمادگي لازم در امر امدادرساني و كاهش تلفات و خسارات تصادفات را دارند.


فرماندار خاطر نشان کرد امسال با تلاش های جمعیت هلال احمر اقداماتی در مورد افتتاح و تجهیز و توسعه و تقویت پایگاههای جاده ای هلال احمر به منظور کاهش خسارات و تلفات حوادث جاده ای در یزد صورت گرفته است.


وی همچنین در ادامه بیان داشت: روند توسعه و تجهیز این پایگاهها به منظور رفاه بیشتر حال مسافران و سرعت در امر امداد رسانی و خدمات بهتر ادامه خواهد داشت.


فرماندار گفت : استان یزد و باتبع آن شهرستان یزد به علت قرار گرفتن در مرکز کشور به عنوان یکی از محورهای مهم مواصلاتی بین شرق و غرب و همچنین شمال وجنوب کشور می باشد که باید با افزایش پایگاههای جاده ای و پرسنل آموزش دیده و مجرب مستقر در این پایگاهها در جهت افزایش امنیت جاده ها گام برداشت.


سیفی در پایان از تمامی عزیزانی که با تلاش شبانه روزی خود زمینه های آسایش و رفاه مسافران را در جاده ها را فراهم می کنند تقدیر وتشکر کرد.

روابط عمومی فرمانداری یزد


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا